6 Ağustos 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi #2

 
    Hem doğum günü hediyesi hemde bayram hediyesi olarak kitap alışverişi yapmıştım ve kargom bugün geldi. Okuoku.com'dan sipariş ettim ve Ups kargo ile hiçbir sorun olmadan, kitaplarım sapasağlam elime ulaştı. 


                                    
   Tutku-Lauren Kate, Aşka Düşüş-Lauren Kate

       Seriyi alırken hiç dikkat etmeden bir,iki ve dördüncü kitaplarını almışım. Dolayısıyla seriye ara vermek zorunda kalmıştım ve ikinci kitabın sonu gerçekten merak uyandırıcı bir şekilde bitmişti. Yandaş bitince ona başlarım büyük ihtimalle. 


Labirent: Ölümcül Kaçış-James Dashner
Kitabı daha öncede görmüştüm. İlgimi de çekmişti ama hiç almayı düşünmemiştim. Utanarak söylüyorum ki fragmanını izledikten sonra ilgimi çekti ve hemen almaya karar verdim. Aslında şu an en çok merak ettiğim kitap o. Ama Tutku'yu da merak ediyorum. İkisini aynı anda mı okusam acaba? Çoklu kitap almanın zararları.

Demir Kız-Julia Kagawa
Aslında ilk kitabı Demir Kral öyle çok çok iyi değildi. Pek inandırıcı da değildi. Ash'a psikopatlık derecesinde bağlanmadım da. Ama mitolojik yaratıkları seviyorum ve ilk kitapta o kadar çoklardı ki anlatamam. Gerçi çoğunun adını tekrar duysam "Ha?" diye kalırım. Ama yine de sırf o yaratıklar için okumak istedim. İnşallah bu kitapta da ilk kitaptaki kadar çok yaratık vardır.

Yaralı-H.M Ward
Bunu neden aldın derseniz bilmiyorum. Öyle çok ilgi çekici bir konusu yok. Sanırım macerası az olan bir kitap okumak istedim. "Başka kitap alsaydın o zaman." derseniz de, evet alabilirdim ama neden almadım bilmiyorum. Sepete eklemişim işte. :D

Oyunbaz-Wulf Dorn
Bunu ben satın almadım. Arkadaşım hediye etti. Konusu da ilginç. Okuduğum türün tamamen dışında. Otobüste gelirken başlamıştım biraz. Anlatımı da hoşuma gitmişti. Otobüsteki o kısa zamanda okuduğum yirmi sayfa bile merak etmeme yetti. Acaba üç kitabı aynı anda okuyabilir miyim? Gerçi o zaman da kitapların tadı çıkmayacak. Neyse bulurum ben bir şeyler.


                        

8 yorum:

  1. Keyifli okumalar. Tutku beni biraz sıkmıştı ama yinede bütün seriyi tamamladım. Sonu çok farklı bitti. ;) kendimce bir sürü sonlar yazdım ben bakalım sen nasıl bulacaksın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Ben de daha kitaba başlamadan kim bilir kaç senaryo yazmışımdır Azab'ı bitirdiğim de :D

      Sil
  2. birer birer oku hızlı hızlı oku yaaa. ben biri bitmeden başlayamıyom diğerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü meraktan çatlıycam. En iyisi dediğin gibi birer birer hızlı hızlı okumak.

      Sil
  3. Oyunbaz'ı yeni bitirdim. Sonu süperdi :) Bu arada bloğun hayırlı olsun Esra. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^_^ bence de oyunbaz'ın sonu çok şahaneydi :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...