14 Eylül 2014 Pazar

Mim | Kitap Kahramanları ve Biz



   Merhabaaa. Çok mu boşladım blogu ne :( Geçerli sebeplerim var ama :DD Neyse, sevgili Naz'lı Kitaplık beni mimlemiş :D Bol bol teşekkürler  ^_^ 
    Şimdi geçelim sorularımıza ve cevaplarıma :D


1-Gerçek hayatta var olmasını dilediğin kitap karakteri?
  Düşüş serisinden Shelby. Bu kıza cidden bayılıyorum. Herkese kısmet olmaz böyle dost :)


2-Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?
 Bunun hakkında bayağı düşündüm. VA'dan Rose diyecektim. Daha üçüncü kitaptayım kitabın sonunda kıza bir acıdım anlatamam. Sonra başka karakterler de düşündüm dedim amma acı çeken varmış ama sonunda karar verdim Demir Periler serisinden Puck diyorum. Meghan, bu çocuğa çektirdiklerin yüzünden az küfretmedim sana. Zavallım.


3-"Ayy yerim ben seniiiii, kuzuuum," deyip kucaklamak istediğiniz karakter?
  PuCCa. Bu kadına bayılıyorum. 



4-"Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan," demek istediğiniz kitap karakteri? 
   Seth bebeğimmmm :D Burada da buldum seni koyucak yer :D Nihahah. Size bir sır vereyim iki ay sonraya nikah tarihi aldık :D Uzaklara kaçıcaz, mutlu mesut yaşıycaz :)))


5-Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?
  Alex.Melez Sözleşmeleri'nden bu da.Bu kız her şeyden kurtulur. Arkada da kimseyi bırakmaz. Güvenirim bu kıza. Aynı takımda olalım. 


6-Hangi kitap karakterine "Aferin goççuuum," demeyi en çok istediniz?
  Apollo. Şu Yunan Mitolojisi'nde ki tanrı evet. Üç soruya peş peşe Melez Sözleşmeleri'nden cevaplar. Abarttım galiba .s.s Neyse, bu son. 
  Avcı'daki performansından dolayı adamı ayakta alkışlıyorum.


7-Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz?
  Tobias. Özellikle Yandaş'taki hallerinden dolayı. Kitap 43 gündür elimde. Tobias'a sinirlenip bıraktım. 
  Ya şimdi ben burada Tobias diyorum ama adama kafa göz dalmaya kalksam Tobias beni yakamdan tutar, bir silkeler atar, sizde benim helvamı kavurursunuz. Ama yine de Tobias.


8-İki tokat atıp "Kendine gel," demek istediğiniz kitap karakteri?
  Luce. Düşüş serisinden. Tutku'nun yorumunda bahsetmiştim. Neyse kendine geldi ama gelmeden önce tokatlayasım geliyordu kızı. 


9-"Bundaki güç bende olsa vaarrr yaaa!" dediğiniz kitap karakteri? 
   Yeine. Yüz Bin Krallık'tan. O kızda ki güç, of anam of. Itempas'ı yok eder kendime Nahadoth'la dünya kurardım.


10-Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı?
  Miles diyorum. Alaska'nın Peşinde de ki Miles. Ya o çocukla ilgili ne hissettiğimi anlatmam mümkün değil bence. Kelimeleri kullanma becerim o kadar iyi değil. 


11-En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
    Will. Senden Önce Ben'den. Sonu aklıma deldi bak yine bir kötü oldum. Will'i alır dolabıma saklar bir yere göndermezdim. Gidemezsin derdim. Çeksin hayat işkencesini banane. Ben bencilim yedirmem sevdiğim karakteri.Ama Jojo yedi çocuğu göz göre göre :(

  Ben de Kitap Tanrıçası'nı ve Bir Kitap Delisinin Günlüğü'nü mimliyorum. 
  Deeptone, son mimi yapmadın bak unutmadım :D Vakit bulursan yap ama bunu :D

8 yorum:

  1. Allah seni napmasın kıkırdadım yaa :)))

    YanıtlaSil
  2. noldu ya bugün okul mu kötüydü ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul kötü değildi de (canımlar, cicimler, arkadaş kucaklaşmaları falan işte :D iyidi yani okul) dönüş öldürdü cidden. Otobüste yaşamdan kopuyorsun. Millet serinliycem diye camları kapatıp klimaları açtırıyor, halbuki bir düşün ya. O camı açsan araba gittikçe içeri hava giricek, hem serinliycen hem nefes alcan hemde o kötü koku gidicek. Yok anam dip dibe, bağrış çağrış birde otobüs gelsin diye 40 dakika bekle çile yeminlen çile. Sonra o otobüsten in başka bir otobüs tantanası çek. Cam sorunu halledildi, adamlardan kaçma sorunu başladı. Tamam onların suçu değil küçücük otobüs bir dolu insan, şoföründe suçu değil. Herkesin yetişmesi gereken bir yer var sonuçta.
      Anlayacağın çekilir çile değil bu otobüsler :)
      Bir de ilk günden ödev verdiler ya. Ders işle tamam da ödev ne? İlk günden?
      Ha bide o otobüste kitapları taşımak.
      Buyrun size yeni çin işkencesi metodları. İnsanı deli ediyorlar ya :DD
      Ayh içimi döktüm bir rahatladım. :DD

      Sil
    2. ilk günden ödev mi olurmuş ama yaaa :) iki otobüs, kırk dakka, uff ya zormuş sahiden, çok uzunmuş yol, ya sen istanbuldasın sanırım di mi, neden okul çok uzakta ya, ne taraftan ne tarafa gidiyon ki iki otobüs. bi deee, korecan çok var sölerim sana. hatta bak, koreden gelen de çok türkiyeye gelen koreliler yani. öğrenciler filan yani. gezmeye geliyolar. istanbulda blogçu arkadaşlar var korelileri gezdiren filan yani. arkadaş filan oluyolar işte. aslı yılmaz var bak. my real. onun blogunda var bissürü korelii :)

      Sil
    3. Aslı'yı buldum blogundan aldım takibe :DDD İstanbuldayım. Okulu ben bilerek uzak istedim ama bu kadar erişilmez olduğunu tahmin etmiyodum seçerken. SBS puanımda iyidi benim yılıma göre, daha ulaşılabilir bir yere gitseymişim keşke :DDD

      Sil
  3. Mim için teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl cevapladığın için ben çok teşekkür ederim :DD

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...