30 Ekim 2014 Perşembe

DART ÖDÜLÜ | PREMIO DARDOS



         Merhabalar... Okullar açık ve ben yakın tarihlerde iki yazı yayınladım!! Kıyamet falan gelmiyor merak etmeyin. Sevgili Tozlu Kitaplık ve Athena'nın Güncesi beni Dart Ödülü'ne layık görmüşler bende bekletmeyeyim dedim. Çok çok çok çok teşekkür ederim. İkinize de çok çok teşekkürler :))


      Ancak bu ödülü almanın koşulları varmış. (Ödül nedir hiçbir fikrim yok. Obur Kitaplık İspanyolca'dan çevirme demişti. Tek bildiğim bu ve ödülün kuralları olduğu.)

 1. Ödülün fotoğrafını yayımlamak .
2. Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek.
3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak.


    Şimdi bu ödülü almayan 15 blog nereden bulacağım ben? Bulabildiğim kadarını yazacağım eksik kalanları yavaş yavaş eklerim :)

14 yorum:

  1. oleeeey gelcem yineeee seni görmek ne güzeeeeeel :)))) iyi dersleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn :D Seni görmekte güzel :)) Saol :DD

      Sil
  2. Teşekkür ederiim :D Görünce mutluluk kapladı yüzümü tekrar sağol 😋

    YanıtlaSil
  3. Beni de ekle listeye, beni de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekliyorum :D Nasıl sevindim birini daha buldum diye :D Nasıl atladım ki ben seni? İnsan ders ders diye kafayı gömünce geriye hiç bir şey kalmıyor :D Ay böyle uzun uzun yorum yazasım geldi yeminlen. Onu bile özlemişim :D

      Sil
  4. Teşekkür ederiiim canım kitapsever :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim :) Mutlu oldum (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  6. oleeeey oleeey oleeey. bak kaybolma yazmasan bile arada miriba deeeee taam mıııı amaaa. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba! Mimlendin yaparsan çok sevinirim :) http://bintatliyil.blogspot.com.tr/2014/11/kitapyazar-isimlerinin-bas-harfleriyle.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni gördüm kusura bakma lütfen :) Seve seve yaparım :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...