9 Ocak 2015 Cuma

"Küller Şehri-Cassandra Clare" Kitap Yorumu



Kitap Adı: Küller Şehri
Özgün Adı: City of Ashes
Seri Adı: Ölümcül Oyuncaklar (#2)
Kitap Yazarı: Cassandra Clare
Çevirmen Adı: Selim Yeniçeri
Sayfa Sayısı: 477
Yayınevi: Artemis Yayınları


Arka Kapak


   Komada bir anne ve dünyayı yok etmeye kararlı bir baba... Clary Fray, kurtadamlar, şeytanlar ve gizemli Gölge Avcıları'yla dolu, ürkütücü New York yeraltı dünyasına doğru sürükleniyor.Geçmişiyle ilgili öğrendikleri yalnızca başlangıç. Şimdiyse dünyanın kaderi Clary'nin ellerinde. Yeni keşfettiği güçlerini ustaca kullanmayı ve asla kendisinin olmayacak bir erkeğe karşı hislerini dizginlemeyi başarabilecek mi?


Benim Yorumum

    Öncelikle merhaba. Nasılsınız? Ben iyiyim. Sınavlar, performanslar vs. bitti ve artık hasret kaldığım rahatlığıma gömülebilirim. 
   
      İkinci olarak ise yorum kesin olarak ilk kitaptan spoilderler içerecektir. Haberiniz ola :))Bir de birazıcık karamsar bir yorum olacak. Yok ben etkilenirim diyorsanız uzak durmanız şiddetle tavsiye edilir :))

      Üçüncüsü ise kitabı bitireli çok oldu ve ben üşenmekten kitabın yorumunu giremedim. Bu yüzden çok şey hatırlamıyorum. Konusuna çok girmeden, genel izlenimlerimden bahsettiğim kısa bir yorum olacak. 

     İlk söylemek istediğim şey Clary ve Jace bir daha sakın kardeş olmasın. Üçüncü kitapta her şeyin çözüleceğini umuyorum. 
     Ve kitap ilk kitaba göre biraz daha sönüktü.Açıkçası seri beni kendine bağlayamadı. Ne olacak diye çok merak ettiğimi de söyleyemeyeceğim. (O yüzden üçüncü kitabı erteleyip Labirent serisine devam etme kararı aldım. Çok heyecanlı çok <3<3) Tabii ki bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Güzel, akıcı bir anlatıma sahip. Ama gerçekten ilk kitapta duyduğum hayranlıktan gram yok.

   Sonuç olarak manyak baba deli şaçması işler yapmayı sürdürüken, Clary ve Jace yeteneklerini keşfediyorlar. Jace hakkında yeni bir şeyler öğreniyoruz. Simon... ayh öldüresim geliyor şu çocuğu kafa göz dalacağım ben bu gidişle ya bir git şuradan öl lütfen. Ölüyor değil mi? Lütfen öldüğünü söyleyin! Ya da söylemeyin spoilder yemek istemiyorum :)) Her neyse. Kurtadamlar biraz daha işin içine karışıyor ve bir maceranın daha sonuna geliyor. Bu kadar. Kitapta gıcık olduğum bazı karakterle de aramı düzelttim bu kitapta. Ama Simon ile asla düzelmeyecek. Anti'yim o çocuğaaa!!!!! 

  Genel olarak kitap böyleydi işte.

  Bu arada inşallah Aşka Düşüş'ü bitireceğim. Ama önce Alev Deneyleri bitecek. wuww wuww çok heyecanlı şeyler oluyor. :DD Onunda yorumu biter bitmez girilecektir. Yani inşallah. 

1 yorum:

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...