28 Ağustos 2015 Cuma

"Vurgun-Lauren Kate" Kitap Yorumu



Kitap Adı: Vurgun (Düşüş #5)
Özgün Adı: Rapture
Kitap Yazarı: Lauren Kate
Çevirmen Adı: Kübra Tekneci
Sayfa Sayısı: 350
Yayınevi: Epsilon Yayıncılık


Arka Kapak

Gökyüzü kanatlarla kararıyor...
Ve Luce ile Daniel için zaman dolmak üzere...
Lucifer'in geçmişi silmesine engel olmak adına Düşüş'ün başladığı yeri bulmak zorundalar. Yalnızca Luce laneti bozabilir, bu yüzden onun seçimi herkesin kaderini belirleyecek.
Peki ya Luce ve aşk uğruna var olan destansı mücadeleyi kim kazanacak?
DÜNYA ÇAPINDA FENOMEN HALİNE GELEN DÜŞÜŞ SERİSİNİN ŞAŞIRTICI SONUNA HAZIR OLUN!



Benim Yorumum

Öncelikle;İLK 4 KİTAPTAN SPOİLDER İÇEREBİLİR! Bunu es geçmemek lazım sonuçta :D

İkinci olarak; hani şu arka kapakta vaat edilen şaşırtıcı son(!) var ya, yemeyin beni ya gayet tahmin edilebilir bir sondu.

Ama buna rağmen,bu kitap tüm seri içinde en sevdiğim kitap oldu. Nedeni ise büyük ihtimalle Luce'nin diğer kitaplardan çok daha az salak oluşuydu.Ya ben Luce'u pek sevmiyorum ya :/ 

Seri olarak değerlendirirsek; daha çok çerezlik bir seri sanki ya. Tamam kitaplar güzel, abartılacak kadar çok güzel olmasalar da (ilk kitabı dışında bırakıyorum, çünkü yoruma bir göz gezdirdim resmen aşık olmuşum, ama şu an pek hatırlamıyorum , buradan istediğiniz sonucu çıkarın ;), aslında diğer kitaplardan kilit olaylar dışında pek bir şey hatırlamıyorum.)  güzeller, ama bu seriyi listenizde biraz daha alt sıralara taşıyıp, çok daha güzel kitaplara/serilere yer vermenizi öneririm. (Tabi kitaplar hakkında düşüncelerimizin benzer olduğunu varsayıyorum burada, bu ayrıntıya dikkat. Okuduğunuz bir kaç kitabın yorumu bende varsa bir göz gezdirin, kendi düşüncelerinizle uyursa önerime dikkate almanızda pek sakınca yok :) Amma parantezlerle dolu bir yazı oldu ya :/)

Her neyse kitaba geri dönelim, belirttiğim gibi olaylar çok daha çözülmüş durumda ve gereksiz 'bunu açıklayamam Luce, bilmesen iyi olur Luce'lar' yok. Ki bence bu bir artı. Kitap kesinlikle durgun değil. Bu da ikinci bir artı. Luce'un Daniel'a attığı gereksiz tripler yok, bir artı daha. Sonu tahmin edilebilir, bu bir eksi işte. 

Konusundan bahsetmeyi düşünmüyorum, çünkü bence her şey spoilder olabilir. Şu an ucundan tutabileceğim spoildersiz bir kısım aklıma gelmiyor. 

Ufak bir özet halinde (sanki yorum çok uzun ya :/) söylediklerimi toparlayacak olursak; bir çok artısı var kitabın, iyidi ama sonu hiç tatmin edici değildi. Şimdi bir düşündüm de harbi saçmaydı sonu ya. Bence o kitaba çok daha değişik bir son yazılıp bomba gibi bitirilebilinirdi. 

Şu an Camlar Şehri bitmek üzere. Kitabı bu kadar ertelemeseydim keşke, çünkü ilerledikçe harbi çok hoşuma gitti. İlk iki kitabı çok sevmemiştim, ama bunu sevdim. Bu kitapta ne olacağı hafiften kulağıma çıtlatılmıştı, hani bilirsiniz malum olay, hani şey değiller ya işte okuyanlar anladı :DD Ama bu bende hiçbir etki yapmadı tam tersi kitap için heveslendirdi. Bence bu gece bitiririm. Onun yorumunda görüşmek üzere! :D

3 yorum:

  1. ha haaaa çok tatlı çok komik sölediklerin yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hagahhaahhaa :DD Ne güzel eğlenmişin işte :D

      Sil
  2. ha haaaa çok tatlı çok komik sölediklerin yaaaa :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...