25 Nisan 2016 Pazartesi

Reading Slumptan Çıkmanıza Yardımcı Olabilecek 5 Kitap

Fotoğraf Kaynak. http://weheartit.com/entry/222358100/search?context_type=search&context_user=Tompii13&query=book




       İlk olarak 'Reading Slump Nedir?' ile başlayalım. En basitçesi, kitap okuyamama sorunu. 

      Ayrıca, bu kısa listedeki kitaplardan önce kitaplığınızda ki en kısa kitabı, ya da en sevdiğiniz kitabı okumayı denemenizi öneririm. Zaten listedekiler de benim en sevdiğim ve benim çıkmama yardımcı olmuş olan kitaplar. Yalnızca %100 çıkarsınız diye bir iddiam yok. Benim çıkmama yardımcı oldular, dilerim sizinde çıkmanıza yardımcı olurlar. 

O zaman haydi geçelim.

                                                                                                          
 
1.Kurucunun Kızı  

Kesinlikle bu listenin başında olmayı hak eden bir kitap olduğunu düşünüyorum. Akıcı. Çok az distopik, eğlenceli, romantik ve oldukça kısa bir kitap. 200 küsurat sayfa. Tek günde bitirmiştim ve bana kesinlikle çok yardımcı oldu. (Yorumu)






2.Yüz Bin Krallık

Çok akıcı, fantastik, çok güzel bir roman. Ayıla bayıla okumuştum hala hatırlıyorum. Yine yardımcı olacağını düşündüğüm kitaplardan. (Yorumu)






3. Melez Sözleşmeleri- Jennifer L. Armentrout

    Yunan mitolojisi, güçlü kadın karakter, fantastik, romantizm, aksiyon... Ne ararsan var seride. Eğer seriye başlamadıysan başlaman, başlayıp henüz devam etmeye fırsat bulamadıysan devam etmen için mükemmel zamanlardan birindesin şu an. (Yorumu)







4. Grisha Serisi- Leigh Bardugo

   Yukarıda Melez Sözleşmeleri için söylediklerimi bu seri için de söylüyorum. Beni Reading Slumptan çıkartan serinin üçüncü kitabı olmuştu. İlk iki kitabı da gayet akıcı ve güzeldi. (Çöküş ve Yükseliş'in Yorumu)







5. Yaralı- H.M Ward

Bu kitabı çok kısa olduğu ve kolay okunabildiği için seçtim. Ağır bir öyküsü yok, karakterlerin sıradışı hiçbir özelliği yok, normal günlük bizdenler. Hızlı bitirilebilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. (Yorumu)










Bonus: Alaska'nın Peşinde- John Green

Bu kitabın çok seveni de var, hiç sevmeyeni de. Ben çok sevenlerdenim ve bana gayet yardımcı olmuştu. Bundan pek emin olmadığım için listeye almak istemedim ama yazmadan da geçemezdim. (Yorumu)








     Benim Reading Slumptan Çıkmama yardım eden ve size de edeceğini düşündüğüm kitaplar bu şekildeydi. Sizinde hakkında düşündüğünüz böyle kitaplar varsa yazmayı unutmayın , onları da okumak isterim :D

     Her neyse. Daha sonra görüşürüz. 

6 yorum:

  1. melabaaaağ. gelcam okuycam yineeee :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap önerileriniz için teşekkür ederim. Açıkçası bu yazıyı tıklamamdaki neden reading slump nedir onu öğrenmekti. Ve sanırım aynı sorunu yaşayanlardan biriyim.

    Bu yüzden bir kitabı tek seferde okuyamıyorum. Aynı anda 2-3 kitap okumak bu yüzden beni rahatsız etmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya insanın bazen bir oradan bir buradan okuyası geliyor :D
      Konusu, dili ağır kitaplar okurken bende sıkıştırıyorum araya bir kaç kitap :D

      Sil
  3. İçlerinden sadece Kurucunun Kızı'nı okudum ve katılıyorum. Kolay okunan, bir günde bitirilebilecek bir kitaptı. Ben kitap okuyamadığım dönemlerde Julia Quinn ve judith Mcnaught'un tarihi romantik kitaplarını okurum. Onlar da kolay okunuyor ve insanı hayal alemine sürüklüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Julia Quinn'i bende çok seviyorum, dediğin gibi hem kolay okunuyor hem de hayal alemine çok kolay dalabiliyorsun :D Bayadır okumuyordum iyi ki dedin sıkıştırırım araya ondan da birkaç kitap :D

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...